Documentaire Sossah

Onlangs heeft SOSSAH mede namens de St. Franciscusparochie Rucphen de eindrapportages van Eigen Doel 401865 van de landelijke Bisschoppelijke Vastenactie 2022 i.s.m. de franciscusparochie, Christus Koning parochie en vele anderen verzonden aan de betreffende parochies en aan afdeling Projecten Landelijke Bisschoppelijke Vastenactie in Den Haag. De eindrapportage is geaccepteerd en na ontvangst beeldmateriaal zal men ook in Den Haag dit dossier, positief, afsluiten.

SOSSAH mocht jullie warme ondersteuning ontvangen in de Vastenactie 2022. Deze vrijwillige hulp van zo velen vinden wij heel waardevol. Zo ook onze vrienden in Ghana.
Heel hartelijk bedankt.

Conform Ghanees gebruik is er als uiting van waardering en dank een documentaire over gemaakt met prachtige beelden van voor en na, van happy cliënten.
Voor deze documentaire ga naar: https://youtu.be/bF0iTQTgCZU?si=kyG-OY4izmo8kZl9 .
Wanneer je het eindbeeld stil zet zie je de vermelding van vrijwel eenieder uit onze regio die heeft bijgedragen, met naam.