Nieuwe aanvangstijden weekendvieringen regio Rucphen en Zundert

Op zaterdag 30 november en zondag 1 december aanstaande , de Eerste zondag van de Advent, gaan de parochies van de regio Rucphen en Zundert werken met nieuwe aanvangstijden voor  weekendvieringen. Deze tijden zijn door het pastoraal team,  in overleg met de parochiebesturen, vastgesteld. De pastores zijn de besturen van Sint Bavo, Heilige Drie-Eenheid, Sint Franciscus en Heilige Trudo erkentelijk voor het meedenken in en ondersteunen van de nieuwe regeling.

De aangepaste tijden maken het mogelijk dat de pastoor, meer dan nu, eucharistie kan vieren in de regio’s Rucphen en Zundert. Ook kunnen de vieringen met minder pastores verzorgd worden. De inzet van emeriti – gepensioneerde pastores – is minder nodig, omdat de eigen pastores efficiënter worden ingezet.

Hieronder volgen de tijden voor de weekendvieringen vanaf Advent:

Achtmaal                            zaterdag              blijft      17.00 uur

Wernhout                           zaterdag              blijft      19.00 uur

Klein-Zundert                    zondag                 wordt   09.30 uur

Zundert                               zaterdag              wordt   17.30 uur

Rijsbergen                          zondag                 wordt   11.00 uur

Rucphen                              zondag                 wordt   10.30 uur

Sprundel                             zaterdag              blijft      17.00 uur

Schijf                                     zaterdag              blijft      19.00 uur

Sint Willebrord                 zaterdag              blijft      19.00 uur

Zegge                                   zondag                 wordt   09.00 uur

Het pastoraal team